Oh dear!

Denna helgen har jag inte gjort många knop, men inte mig emot. Jag tror jag behövde en sån helg. En helg att göra ingenting. Igår traskade jag ut till Erikshjälpen i jakt på ramar, gamla ljusstakar och någon fin tallrik. Men jag gick därifrån tomhänt. Alldeles för mycket folk för att jag skulle ha ro att titta ordentligt på sakerna. Gick inom någon möbelaffär och kollade utbudet på soffbord, och kollade vårskor på Skopunkten. Efter det gick jag in till stan och strosade lite i affärer. För tillfället är jag väldigt svag för vackra posters/prints, och har väldigt svårt att låta bli att köpa dem när jag springer på dem. Problemet är bara att jag inte har så mycket väggyta kvar att hänga upp dem på. Igår fick i alla fall dessa hänge med mig hem:
 
     
"Lurifax" och "Oh dear"
 
Nu återstår bara samma gamla vanliga problem, att hitta fina ramar till dem!
 
I torsdags var det dags för den orientaliska magdansen igen. Vi har nu haft fyra av tio lektioner, och roligt har vi! Åt oss själva och åt varandra. Men det är härligt att vi alla går in för det och gör vårt bästa, även om vi är rätt osmidiga hela högen! Om inget annat så känner jag att min rygg är i rätt stort behov att byggas upp lite... senaste tiden har den och nacken varit lite ömma.
 
"Spårlöst" nu, och sen fortsätta läsa sista delen av "Torka aldrig tårar utan handskar". Sen är jag mer än redo att ansluta mig till John Blund!
 
På återseende?
/Rebecka
 
 
 
 
 

Kommentera här: