Behov

 
Just nu känner jag mig i rätt så stort behov av semester. Denna terminen har jag varit så trött... tycker jag kan sova hur mycket eller lite som helst men ändå inte lyckas känna mig utvilad. Men som min kära vän så klokt påpekade för mig så har jag nog inte haft mer än max två-tre veckors sammanhängande semester unde de 3,5 år jag har jobbat sen min examen. Det kanske är så att det börjar komma ifatt? Så i sommar slår jag på stort och tar fem veckors semester. Frågan är bara hur utvildad jag kommer vara efter det eftersom jag har planerat att ut och flänga i Europa med tidigare nämnda kära vän. Men nästan sammanlagt två veckor får jag på mig här hemma att försöka vila ut :)
 
Grovplanen för sommarresan ser ut som följer: Köpenhamn --> Köln --> Paris --> Barcelona --> Nice/Marseille --> Pisa --> Florens --> Rom ---> Neapel/Pompeji --> Venedig --> Berlin --> Köpenhamn. Sen får vi se hur det hela blir i slutändan! Spännande ska det bli i alla fall!
 
På återseende?
 
/Rebecka
 
 

Kommentera här: