Nationaldagen...

 ... har spenderats med mamma och pappa i Brantevik hos farfar. Brantevik har en lugnande effekt, där är så vacker och lugnt. Det rådde dock inte bot på min huvudvärk, och knappt panodilen heller.  
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Efter besöket hos farfar har jag blivit bortskämd med grillat och en skön kväll. Nu tänker jag spendera resten av den vakna tiden i soffan framför tvn. Imorgon vankas veckans sista jobbedag, och det blir en kort sådan. Bra uppladdning för en fredagskväll som ska firas med några vändor till tvättstugan. Det kallar jag en höjdarfredag! Behöver jag muntra upp mig så vet jag dock perfekta medicinen... det räcker att ta en titt på min vackra systerdotter, så känns allting helt plötsligt jätte bra och jag blir alldels varm i hjärtat! Hon är rakt igenom kärlek!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
På återseende!!
 
/Rebecka

Kommentera här: