Duty calls...

Imorgon är det min tur att jobba igen. Känns konstigt nu när jag har varit ledig hela sommaren, men samtidigt ska det bli skönt att få in lite rutin i dagarna igen. En vecka på mitt gamla jobb innan jag börjar mitt vikariat på en annan förskola. Det kommer kännas lite vemodigt på fredag när jag lämnar alla fina barn och bästa kollegan Anna. Men det ska bli spännande med något nytt också!

Så från att ha få sova så länge jag vill om dagarna, går jag till en väckarklocka som ringer vid halv 6 imorron bitti. Så nu är det jag som tänker göra mig redo för sängen och några sidor i en av mina Janet Evanovich-böcker.

Ses i drömmarnas värld!

Kommentarer:

1 Erica:

skriven

sv;

ja det är väll så, att alla är mer eller mindre själva. får hoppas att det blir bra :) kram

Kommentera här: