Idag känns inget bra heller

Idag känns inte riktigt bra heller, men av helt andra anledningar än förra gången. Förra gången tog jag en liten trip på memory-lane, trillade i diket och fastnade där ett tag. Men kravlade mig upp till slut i alla fall. Idag känns inget vidare bra eftersom vi haft individuell handledning idag. Gick väl inte precis som jag hade tänkt... Men skit samma. Bara att bita i det sura äpplet och ta nya tag. Vi kommer klara det ändå, finns inga andra alternativ. Och bättre att få det nu än när det är dags att gå upp med uppsatsen!

SNART är det FREDAG och JANNIKA kommer HEM!!! :D



Pjotr: jag må vara ett fan... men jag tror inte jag har fallit lika hårt som Karebear ;)

Jennie: tänk vad konstigt det kommer kännas sen när uppsatsen är klar :S när det inte är du och jag om dagarna längre!

Kommentarer:

1 jennie:

skriven

jaaa. tänk dig.. men det är bra att du stannar i k-stad iaf.. =) för då vet jag vart jag har dej!

Kommentera här: