Ååps!

(Hade jag fått betalt för att pendla 50 timmar under 5 veckor hade jag nog inte klagat så mycket heller ;))

Vi börjar se ett slut på ÅP nu... är så less på det så det är inte sant. Tyckte det var roligt i början, men sen när man får tillbaka det och det är en massa som behövs ändras, som man tycker vi kunde fått information om innan vi skulle börja skriva, så känns det rätt drygt. Och att det ska handla om petitesser som om man ska skriva "sen" eller "sedan"... ja.. tycker nog det finns viktigare saker att fokusera på. Men kanske får tolka det som att de inte hittade något annat att klaga på? Jag är nog väldigt skoltrött... har gått från att gilla en lärare rätt bra till att inte riktigt stå ut med henne, på en handvändning så där, och jag vet inte riktigt varför heller... Det mesta med skolan känns bara lite piss för tillfället. Tror bestämt att det är det de kallar skoltrötthet?

På fredag ska vi tillbaka till Söderåsen igen. Jag, Jannika, Jossa och Marta. Tänkte ge oss på den längsta rundan som tydligen ska ta en så där tre timmar att ta sig runt. Så vi hoppas på finfint väder på fredag! Glöm inte det! Beställ finfint väder av vädergudarna! Får vi se om där är lika fint på våren som på hösten!



 

   

Kommentera här: