Blir så trött...

Dagar som denna så blir jag väldigt glad när jag tänker på att jag är klar med högskolan om ett halvår... Varför ska det vara så svårt att ge tydliga instruktioner? Och hur svårt är det att kanske, skriva ner på en liten lapp att man är sjuk, istället för att skylla på att man får så många mail? Sen ska det väl inte vara så förbaskat svårt att hålla koll på inlämnade arbeten? Nej då blir det ju istället vi som får sitta och vänta på vår respons för att: "nej, jag har inte fått ert arbete"!?
Jag är nog rätt färdig nu... jag har lagt ner det lite.. har redan tagit sommarlov. Orkar inte med det just nu. Orkar inte läsa eller skriva arbeten... *suck*

Och jag orkar inte med kli i halsen mer heller! Tror jag hostade mer än vad jag sov inatt.. kändes i alla fall som det.. vaknade upp genomsvettig också för den delen... och jag skojar inte! Nattlinnet, och till och med lakanen var våta av svett.. räligt! Men verkar som att jag svettat ur mig febern åtminstone.. ingen feber idag än så länge. Annars vart det feber både i förrgår och igår. Men nu återstår halsen. Fast den känns också lite bättre, gör inte så ont när jag sväljer längre men kliar lika mycket som förut.

Så ringde de o frågade om jag kunde rycka in och jobba i helgen också, men jag får avvakta några timmar och se hur jag mår då. Dumt att säga att man kan och sen åka på febern igen, och lika dumt att säga nej om jag sen mår prima ballerina både ikväll och imorron. Så kanske jobb 7-12 imorron och sen jobb 6-10/12 på söndag.. Ja sovmorgon? vad är väl det.. fast är inne i en "vakna-tidigt-på-morgonen"-periop nu. I förr går vaknade jag kl 6, sen idag vaknade jag ju ett antal gånger men halv 8 blev det till slut i alla fall. Så borde väl kunna pallra mig upp lite efter 5 kanske? :S

Nähä... men vi säger väl så för denna gången då?
På återseende!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Mååh! Krya på dig.

Jag har nästan tagit lov jag med. Har en skoldag kvar och ett par uppgifter kvar att skriva. Sen är jag färdig! (fast ska iofs läsa en sommarkurs :p)

Kommentera här: