Så, så, såååå....

Åååh jag är så trött!! (till skillnad från alla andra dagar)
Vill sova sova sova, och sova lite till. Det tar banne mig på krafterna att prova bh. Visste att det fanns en anledning till varför jag aldrig gör det! Men fina var dom allt.

Skulle ha läst idag också, har gjort det i och för sig men inte riktigt så mycket jag hade tänkt mig, ajaj ligger redan efter i planeringen! Finns ju så mycket annat spännande man kan göra... som att inte läsa till exempel. Kan ju sitta här och verkligen försöka pressa fram något att skriva, fast att jag inte har något vettigt att säga över huvudtaget (till skillnad från andra dagar?).

Kan ju berätta för alla som så gärna vill veta att jag ska jobba imorgon, och antagligen torsdag och fredag också. Och nån stans där emellan ska jag hinna läsa också. Pyjamaspartyt på lördag kan nog funka rätt bra ändå.. för lär ju vara lite smått halvdöd tills dess. Och på söndag blir det herr Betner på teatern, vilket ses fram emot!

Nej.. nu vart jag nog sönderpressad. Inga fler ord kommer ur mig!
Adjö

Kommentera här: