*Gäsp*

Tröttheten slog emot mig nyss. Misstänker att det var tanken på morgondagens fem-timmars föreläsning som fick fram den känslan. Det får banne mig allt vara en bra föreläsning om man ska orka sitta där i fem timmar och lyssna. Det är ju knappt en vanlig 1,5 timmes föreläsning är genomlidlig. Nej nu ska jag inte vara sån, tror nog föreläsningen imorgon kan bli rätt intressant, men det hade inte gjort något om den var liiiite kortare.

Har en hel del böcker som ska läsas i denna kursen och väldigt få föreläsningar och seminarier. Kommer gå i skolan en dag i veckan, ibland en dag varannan vecka, så snacka om att det kommer krävas självdisciplin. Inför första seminariet och papert har jag i alla fall försökt göra upp ett schema för vad jag ska läsa vilken dag. Så idag körde jag igång och läste faktiskt de sidorna jag tänkt. Gäller det bara att fortsätta så också....

Nej men fy vad trött jag blev... med tröttheten försvann inspirationen att skriva. Hm.. hade ändå inget roligt att skriva så det kan väl kvitta!

Nighty night! Sweet dreams!

Kommentera här: