Apa

Så har man suttit barnvakt till Challes lägenhet i två dagar. Nu tänkte jag låta den få ta lite eget ansvar och se hur den klarar av det. Om den sköter sig. Får ta och titta inom imorgon en vända tror jag och se så att allt ser ok ut innan Helsingborgsturen. Blir alltså Helsingborg imorgonkväll för att supporta herr Josefin (alltså Jimmy) när han ska tävla i musiktävling på The Tivoli (i form av My visible ghost). Kom dit och supporta ni också vet jag!

Hade sista seminariena i nuvarande kursen idag. Nu är det bara fredag kvar som gäller med redovisning och opponering. Sen är skiten slut! :D

Känner mig måttligt munter för tillfället med huvudvärk och kommande och gående magvärk. Så nu när jag har varit lite duktig och i alla fall gått i genom opponeringsuppsatsen så tänkte jag krypa ner i soffan och kolla tv. Kanske tillsammans med en alvedon eller ipren, vad vet jag!

Kommentera här: