Si tu vis amare, ama

Inatt var jag modell. Tillsammans med Jannika. Och en massa andra flickor. Vi bodde i farfars hus, förutom att det inte låg i Brantevik och att det hade en stor fin bakgård, massa fina växter och så. Plus att där var typ stora burar/inhängnader av hönsnät. Och där inne bodde vi. Men det var rätt mysigt ändå. Och soligt var det också, och inget snö! Dessutom hade Jannika färgat sitt hår svart och klippt av en bit (fortfarande långt dock) och hon hade en väldigt fin klänning på sig som jag inte kommer ihåg hur den såg ut. Men fin var den i alla fall :D - Jannika säger att jag kollar för mycket på Top Model? Varför säger hon så?



Kalas i Härnestad hos Emma och Björn igår. Kul att träffa Emma, var ett tag sen sist! Hon fick perfekta presenten, nämligen en gitarr så nu kan vi ju lära oss spela gitarr tillsammans! Perfekt säger jag! Hon lär sig i skolan, och så kan hon lära mig sen :D Dessutom fick vi en massa god mat och kakor!



Ikväll ska jag in till Karin och kolla Melodifestivalen med henne och Nella. Äta lite Ko-san-mat och dricka lite vin. Eventuellt att det blir lite utgång i staden runt midnatt. Vi får helt enkelt se vart hän kvällen tar oss!





Mina flickor <3

Kommentera här: