Swettigt

Så eftersom jag vart lite gnällig igår, så tänkte jag istället säga att jag är lite stolt o nöjd med mig själv idag. Var ute och joggade innan idag. Joggade först ca 10 min, gick 3, joggade 12 och sen fick jag gå till de 3 sista låtarna eftersom jag fick en ond blåsa på foten. Men för att vara jag, så måste jag säga att det var inte illa pinkat! Sen att det emellanåt kändes som att jag stod och "sprang" på samma ställe och inte kom någon vart spelar väl inget roll, för fick ju iaf ändan ur vagnen o gjorde det! Har gjort några halvtappra försök tidigare i år, men sen har det runnit ut i sanden, så nu får jag göra mitt bästa för att inte falla in i samla gamla banor.

Jennie! En sån magdödare fick jag i julklapp (fin pik) för något år sen. Den har stått här orörd sen dess :P haha! Och för övrigt skulle jag bli glad om du ville dela med dig av ett litet lösenord så jag får snoka på din blogg igen ;)

Andra, och sista, boken till nästa litteratur seminarium och paper är också utläst idag. Så nu återstår att skriva papert till på måndag.

Fotbad ikväll så ska väl dagen vara gjord!

Kommentarer:

1 Joppa:

skriven

you go girl!

Kommentera här: