frånvaro

Trots någon veckan frånvaro har jag inte särskilt mycket att berätta om, bara det säger nog en hel del. Har som vanligt varit en del pluggande bestående av läsning och paper-skrivande, händer inte mycket utöver det i denna kursen. Lite halvutgångar med egentligen bara förfester med trevligt sällskap har också hunnits med. Om en stund bär det av till broren för att fira brorssonen som fyller 13 år imorgon. Kakkalas stundas. Vilket, när jag tar en titt ner på magen, jag kanske hade mått bättre av att skippa. Jag borde verkligen ta tag i det där som alla kallar träning, andra verkar ju må bra av det... min mage hade nog gjort det i alla fall.. Nej nu ska jag sluta med att vara typiskt tjejig och klaga på mitt utseende, dessutom har man nog ingen rätt att klaga när man själv har orsakat något? Nej, lika bra att hålla tyst.

Nä då var det snart dags att bege sig då.

På återseende.

Kommentarer:

1 jennie:

skriven

jag har en sån där rullare du vet... och jag får sån sjuk träningsvärk... Haha.. Men iof så känns det bra.. det är en skön smärta.. Haha.. Köp en sån.. typ 100:- kostar de nu.. =)

Kommentera här: