Fredagsröj

Kan det verkligen vara så att det är fredag idag? Den där fredagskänslan har inte direkt infunnit sig. Har inte blivit mycket gjort idag utöver städningen här hemma. Tog tag i att damma mitt rum bland annat, förstörde spindlarnas byggen (mwohahah) och har säkert andats in ett antal dammråttor. Dessutom kan jag se botten på mitt skrivbord, och botten på min fåtölj (jo bara den ena). Har satt in alla gamla lönelappar, räkningar etc i pärmen med "viktiga papper". Det kändes inte fy skam när lönelapparna och csn droppade in igår kan man ju säga :)

Imorron ska jag jobba några timmar på Furuboda också, känns ju mindre lockande. Men det är ju OB iaf! Alltid något :) och skönt att slippa jobba söndagn också dessutom. Drygt att gå upp och känns knappast lönt att jobba tre timmar. Så kör på fem stycken imorron istället. Kvällen kommer kännas ack så mycket mer givande istället. Blir middag med Jennie och Marie (kanske Emelie?), sen färd inåt staden och möta upp Jannika. Ska försöka hålla förväntningarna på lagom hög nivå ;) fast har ju aldrig blivit besviken so far! (på sällskapet då :))

Jag är trött, och rastlös och uttråkad på samma gång. Går nog och lägger mig snart, läsa lite i boken som aldrig vill ta slut. Somnar ju snabbare om inte annat i alla fall. Usch, jag hatar att gå upp tidigt på morgonen när mamma o pappa får ligga kvar och sova..

------

Nej, sängen nu. Sov gott allesammans!

Kommentera här: