Skärpning!

På tok för länge har det tagit mig att boka den där biljetten. Men nu är det gjort. Den 24 oktober åker jag upp och hälsar på Carro i Stockholm. Har dåligt samvete att jag inte har gjort det tidigare! Men nu så! Kommer dit fredag kväll och åker måndagmorgon. Blev tåg för hela slanten också, hela stora slanten. Men så sällan som jag är ute och reser/åker så kan jag fan kosta på mig den lyxen. Lyxen att veta att jag kommer dit, lyxen att inte sitta i 9 timmar på en buss (även om det hade blivit betydligt mycket billigare)!

Har försökt plugga idag men det har gått rent ut sagt skit! Fattar inte vad det är med mig? Måste jag verkligen ha den pressen hängande över mig att uppgiften ska vara klar imorron för att jag verkligen ska sätta mig ner och göra den? Och det är ju ingen jobbig uppgift egentligen... Blir så irriterad på mig själv! Gah! Men ok, jag har börjat på den i alla fall, gjort den lätta biten, nu är det bara analysen kvar också. Och det ska ju inte va så himla avancerat heller, inget som ska betygssättas eller något sånt. Men jag ska banne mig läsa klart boken ikväll i alla fall. Jag får inte sova innan jag har läst klart! Och hör sen då! Nån måtta får det va...

Imorgon ska jag ha bättre självdisciplin. Skriva klart snabbt som sören, läsa kapitlena i tredje och sista boken. Sen ut och plocka löv, så det så!

Så med de orden säger jag god natt och önskar er de finaste drömmar och den ljuvligaste sömn!

Kommentarer:

1 Jannika Badin:

skriven

Haha, älskar dig girl!

Du är ju lika dryg som jag i inspirationen, det kan du allt läsa om i mitt nya inlägg!



... Löv? :)

2 jennie:

skriven

du, sistaminuten med flyg kostar 360 dit och 360 hem... KRAM

Kommentera här: