Så var det dags igen då...

Jag kommer visst inte undan så lätt denna gången. Nu har jag åkt på en förkylning igen! Är det mån tro så att mamma och pappa försöker hämnas?! Det verkar ha blivit lite av en ond cirkel om inte annat. Jag kom hem med en förkylning efter att ha jobbat under två studiedagar, när jag började bli bättre så åkte pappa på det, han i sin tur smittade mamma som fortfarande inte är helt frisk, och nu är det min tur igen! Jag trodde faktiskt att jag skulle komma lätt undan med bara lite kli i halsen nån dag o sen skulle de försvinna, för sån tur har jag ibland, men nej då... nu sitter jag här med täppt och snorig näsa. Och lite frossa på det. Men verkar inte som att jag har någon feber. Inte gör det under för sömnen heller, här är man lite ledig och tänker man ska sova ut lite, men nähä, igår vaknade jag klockan sex och idag vaknade jag klockan sju.

Nej om man kanske skulle vara en snäll flicka och dammsuga av här hemma lite så där snabbt.. göra nån nytta när man ändå är hemma...

Kommentarer:

1 jennie:

skriven

Hmm.. det kommer när man minst anar det.. Haha.. =) ja, det ska bli kul den 27.. =) Och mysigt! KRAM

Kommentera här: