*Ler*

Ja för det gör jag! För vet ni vad som kom med posten idag?! Jo för med posten kom min efterlängtade film från CDON, nämligen Once. Sitter och lyssnar på den fina musiken nu, vill se filmen nu! Men inte funkar vår dvd-spelare heller... är nog felkopplat på något sätt. Så jag får väl helt enkelt vänta tills någon som har en fungerande dvd-spelare vill se den med mig. Eller tills någon snäll själ fixar vår dvd-spelare ;P

Och vet ni vad?! Jo för nu ska The Swell Season komma till Sverige (Göteborg och Stockholm) och spela. The Swell Season är då Glen Hansard och Marketa Irglova som är med i filmen Once. Meeen... de spelar i Göteborg den 10/11, vilket är en måndag, varför lägger man en spelning på måndagar? När man ska ha skola o sånt skit. Iofs så kan man kanske missa något... men jag är allergisk mot det. Fast det är iofs inte säkert att jag skulle missa något ändå, vet inte ens en gång hur schemat ser ut. Fast de ska spela i Köpenhamn också söndagen innan... så de skulle ju också kunna funka. Men så ska man ha någon att gå med också ser ni... Hm.. aja, den som lever får väl se.. hur det blir, om jag kommer vara där. Det hade varit fint i alla fall!

Har fått lite läst idag också, får pröva mig på det senare igen kanske. Men mina närmsta planer lutar åt en dusch...

Kommentarer:

1 jennie:

skriven

jag har inget planerat någon helg alls faktiskt.. =) så vi kan väl dra ihop något? Funderade på det imorse faktisk.. =) kram

Kommentera här: