Dagen efter

Gårdagskvällen blev som vanligt hur trevlig som helst när man befinner sig i sällskap med AU-gänget. Banken var väl... Banken helt enkelt. Kändes hyfsat segt där på slutet. Upp tidigt till jobbet, och sen var jag ute och hjälpte mamma och pappa i trädgården. Kände av det lite granna sen, gäspning efter gäspning. Sällskapade med Jannika hem på bussen :)
Känns som att jag hade kunnat sova hur länge som helst idag. Förutom det faktum att jag vaknade vid halv 10, så uppenbarligen inte... Men de va ju inte direkt något oväntat. Presley ligger och gottar sig i pappas säng just nu... jag blir avundssjuk, han ser ut att sova något så otroligt gott! Jag ska banne mig bli katt i nästa liv!

Jag tänkte tidigare i veckan att jag skulle läsa lite i helgen... så återstår idag då va? Hm.. vi får väl se...

En lördagskväll hösten 2008
   

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

varför tar jag mig för ansiktet?

2 Frida:

skriven

Hej. Jag kommer sno en av dina bilder :-)) På en av mina favvogirls Jennie.. Hoppas det är okej :-)) Ha en skön dag :-))

Kommentera här: