Cut!

Så var det gjort då, no return! Nä så farligt är det inte :) Jag har då äntligen varit hos frissan, kapade mer än jag trodde jag skulle göra. Men vill man ha något nytt så finns det ju inte så mycket mer att göra! Måste ju prova lite nytt liksom :P Men jag har nog kommit fram till att jag trivs bättre med långt hår... inget fel på hur det är nu! Marie har gjort ett jätte bra jobb :) men trivs nog bättre i långt hår ändå... fast å andra sidan så är det kanske bara en vanesak. Har haft långt hår länge nu så... Men det är bara hår! Det växer ut igen om det skulle va så.


     

För övrigt har det nog inte hänt så mycket i livet. Har varit skola, plugg och fältdag. Ikväll drar jag och Emma in till stan för o äta mat hos Karin. De små räkorna är lediga imorron, ja ända fram till onsdag, medan en annan måste upp tidigt och åka till skolan imorron! Jag börjar tro att jag bara drömde att jag hade "sommarlov", för har jag verkligen varit borta från skolan?? Känns då inte som det...

Kommentarer:

1 Karin:

skriven

Sötnos i ny frisyr :-D du passar sjukt bra i det!

vill med förnya mig lite!

2 Marie:

skriven

Du ser himla bra ut fastän att jag inte kunde klicka upp bilderna.. dumma blogg.se :p

3 jennie:

skriven

det ser jättefint ut!!! tycker också att vi snart ska hälsa på varann! var lääängesen! =( kram

4 Marie:

skriven

Jag jobbar denna helgen sen är jag ledig fyra helger i rad, så tro mig jag har tid :D

Kommentera här: