Bravader

Chemical brothers - The salmon dance


Ja är den inte så där lite småhäftig så säg, coola fiskar det där ;)

Tisdagen är kommen, helgen har passerat och måndagen likaså. Det blev en lördag med födelsedagsförfest med Jossa och Jannika plus övriga gäster och inflyttningsfest hos Karin. Först det ena sen det andra, och sen det första igen :P En liten utgång till Banken så där på kvällningen hann vi också med. Kom hem vid tre och möttes av en lite sömnig mamma som undrade om jag hade sett till Elvis, men icke då. Han var puts väck. No where to be found. Tills mamma gick på toaletten vid halv sex då han hux flux var somewhere to be found igen. Tydligen har vi ett alldeles ypperligt gömställe någonstans i detta huset. Antagligen inne i en soffa också för den delen.

Igår var det skola med redovisningar av fältdagsrapporter och gruppstudier för rollspelsredovisning på torsdag. Tycker var och varannan gång vi är i skolan är det någon sorts redovisning! Där får man för att man bara är i skolan två gånger i veckan!

Idag ska jag läsa, och imorron också, plus att jag ska förbereda mig för redovisningen också. Om jag bara kunde få det vi har skrivit också?! Tycker det tar sin lilla tid...

Och en glad nyhet allesammans! Förkylning numero dos är snart ett minne blott!!

På återseende!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

ja och den första för mig har anlänt.. stackars mig :p

Kommentera här: