höstsupé

And the day has arrived, it's finally friday! Fredagen 3/10 = höstmiddag med vänner och bekanta hemma hos Jannika i regi av Jannika och mig. Så om några timmar får jag slänga mig på cykeln och trampa bort till henne så vi kan fixa allt som inte är fixat än. Hoppas hoppas hoppas att man inte byggt upp massa förväntningar som sen inte kommer levas upp till, är så tråkigt när det blir så! Så folket jag hoppas ni hjälper oss att göra det till en underbart mysig kväll där alla går hem med ett leende på läpparna :) (och inte ett leende på grund av att ni äntligen får gå hem ;)).

Så ska man komma på vad man ska ha på sig också då... och måste duscha... fixa håret, fixa skålar, säkert mer jag ska fixa. Så med största sannolikhet borde jag inte sitta här just nu..

Vi ses i höstmörkret mina vänner!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Jag hoppas att ni får en helt underbar kväll!!

2 jennie:

skriven

Jag hoppas att ni får en mycket trevlig kväll! KRAM

Kommentera här: