Friday I'm in love with you

Hur stor är inte risken att jag kommer bli sjuk inom snar framtid? Nu har jag varit på förskolan tre dar i rad, bland basiller och basilusker. Idag var det 5 barn på en av avdelningarna, på den avdelningen som jag jobbade på idag, var det 8 barn, ett av de 8 barnen fick dessutom feber under dagen. Så ja.. känns ju som att man är lite i farozoonen. Men nej, jag ska inte blir sjuk. Hör ni det! Jag går inte med på det!! Så det så!

Så ja veckan har bestått av lite jobb, en del pluggande. Hade bland annat en föreläsning igår kväll om ART, intressant intressant, iofs inte överdrivet användbart när man ska arbeta i förskolan. Men var ju intressant att lyssna på för det.

Ikväll bjuds det på lite biljardspel, lite pringleschips, lite jannika och eventuellt lite vin. Imorron är utbudet lite annorlunda, då ser menyn ut som följer: till förrätt - en trevlig förmiddag/dag på söderåsen med fröknarna Badin och Persson, huvudrätt - middagsbjudning och sällskapsspel hos Emma och Björn, och efterrätt vet jag inte om jag får någon! Så ser det ut, det låter väl trevligt så säg!

Nu ska jag duuuuuuuuscha.. och ringa Joppelina!

Kommentera här: