Bära eller brista

Så var det gjort, nu är den individuella examinationsuppgiften inskickad...det får bära eller brista. Det känns rätt bra, men är en sak som jag inte är helt hundra på att jag gjort rätt.. men det lär jag väl få veta förr eller senare. En sak till också... men där skyller jag på lärarna för att de är så kassa på att svara på mail som man skickar till dem. Nej... men det känns bra. Fast är det bra? Det brukar inte kännas bra... hm...

Igår var jag värsta händig förresten. Jag klädde om en stol till mamma, mycket tjusig blev den. Sen så sydde jag ett kuddfodral till en av kuddarna i soffan också, det var länge sen jag satt vid en symaskin!

De kommande timmarna bör jag städa rummet, duscha, ringa ett viktigt samtal... sluta tänka på den ind. examinationsuppgiften.. och... ja. Tror nog jag börjar med duschen...

Take care/ The soon to be fresher me! ;P

Kommentera här: