Adjektiv är hur man är, till exempel sur och tvär...

Nämen, fyra kommentarer på ett inlägg... det måste vara något sorts rekord! Woho!

Goda nyheter gott folk...jag tror minsann och dar att förkylningen redan börjat ge med sig, känns i alla fall bättre idag. Men ska väl inte ropa hej än. Bara för det kommer jag väl ligga däckad med feber och frossa imorron. Men nej se det får jag faktiskt inte eftersom jag och Amanda ska vara väldans duktiga och börja på vår uppsats då. Hade ju varit fett nice om den hade blivit klar imorron också. Meeen, den drömmen kan jag ju ge upp med det samma. 12-15 sidor på en dag utan att ha någon litteratur/internetresurser, eller ett bestämt ämne att skriva om.. ja det säger ju sig själv.

Idag har vi spenderat ytterligare två timmar tillsammans med ROS:en, alltid lika gemytligt som vanligt. Grammatik snackade vi om denna gången. Tänk jag hade nästan glömt hur tråkigt grammatik är.. men som tur är väckte ROS:en minnena till liv! Och på vilket sätt han gjorde det sen! Det är nog banne mig till och med så att jag tycker om det ännu mindre nu... tänk, vad hade man gjort utan dessa helt underbara pedagoger som arbetar på Hkr?!

Något annat som gjort sig påminnt idag är hur fruktansvärt irriterande det är med smaskande. En tjej satt bakom mig på bussen från skolan in till stan och tuggade tuggummi, med öppen mun, och blåste bubblor dessutom. Tänk.. lite frestande ändå, om man hade stuckit hål på bubblan.. så den smällt i ansiktet.. får man tänka så? Lite grann? Ibland?

Hm... anyways.. ska nog typ gå ut i köket och göra en raid av kylskåpet och skafferiet.. min mage börjar snart gråta. Den vill ha mat.. så något gott i väntan.

Kommentera här: