Hemma!

Home sweet home! Är det inte något av det bästa att komma hem och gå och byta om till mjukisbyxor och tvätta av sig sminket, gärna även borsta tänderna? Wunderbar! Mindre wunderbar är att jag kommer hem förkyld, inte det minsta roligt! Så sitter här framför datorn och dricker vatten, tänkte hoppas på det bästa: att vatten+sömn=ingen förkylning imorgon när jag vaknar. Får väl se hur det går med den planen, jag har mina aningar. Påbörjar flaska numero dos...

Hoppas på bra väder imorron till våran promenad, så skickar iväg en liten önskning till den som styr över det. Typ, sol och vindstilla? Tror jag ska krypa ner i sängen nu... sova ikapp de timmarna jag inte sov inatt, vi kan ju åtminstone hoppas på det bästa.

Se slå min lördagskväll om du kan! Ha!

God natt folket, och ta det lugnt på dansgolvet Karin!

Kommentera här: