Skogsmulle

Har varit ute två timmar i skogen med mamma och plockat mossa och tallris, börjar ju närma sig jul, snart dags att julpynta! Var skönt att komma ut lite, gjorde nog gott för min magvärk, hade med stor sannolikhet kännts ännu värre om jag inte rört på mig just då.

Sökdagboken är inskickat och nu är det ur världen. Har gruppredovisning imorgon, men känner mig inte särskilt orolig för den. Får väl läsa innantill i värsta fall. Det är sanslöst vad omotiverad man blir av denna kursen!

Och hade nog ingen större motivation för att skriva här heller känner jag... så tar nog och skiter i det hela.. jo vi gör så.

Adjö

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

haha men rebecka! vad läser du nu för något som är så omotiverande? kan väll knappast vara värre än au terminerna? eller...?

2 Marie:

skriven

Haha, alltså vi fick båda två typ. Men mr Brante är vår riktiga handledare, den andra är i handledargruppen. Whiskeyn hjälpte, definitivt! :D

Kommentera här: