Om

  • Om det nu är så viktigt (jo, jag vet att det är det) att vi motionerar och rör på oss... varför ska man då behöva betala en mindre förmögenhet för att kunna träna på olika träningscenter? Är det så de försöker motivera folket?
  • Om de vill att vi ska åka mer kollektivt... varför ska man då behöva betala en mindre förmögenhet för en tåg- eller bussbiljett (vi kan lägga till inrikesflyg också)? För det får mig verkligen att vilja åka kollektivt, eller det är bara jag?
  • Om de vill stoppa den illegala nerladdningen av film och musik... skulle det inte kunna vara en idé att sänka priserna?
  • Om de vill stoppa tjejers och killars dåliga självbilder, skulle det inte vara bra att byta ut majoriteten av modellerna i alla reklam/filmer/?

Förresten! Är det bara jag som tycker att det borde införas bidrag till de med synnedsättningar (åtminstone för ett par standardbågar/glas) och till oss av det kvinnliga könet som var och varannan månad lägger "onödiga" pengar på bindor/tamponger/trosskydd?

Framstår jag som lite snål nu eller? ...det var ju inte riktigt meningen...

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

HEJAHEJA!

Kommentera här: