Natti natti!

- Julklapp till mamma? Check!
- Julklapp till pappa? Check!
- Julklapp till Emma? Check!
- Julklapp till Erica? Check!
- Julklapp till Oscar? Check!
- Julklappar till Challe, Karin och Jannika på G? Check!

Känns bra det här... det måste vara något speciellt med denna julen, jag tycker alla är ute i god tid med julklapparna. Så är det aldrig annars.. alla stressar rundor precis innan jul. Jag lär säkert göra det också.. men åtminstone inte med alla julklapparna :) Skönt! Fixade några idag med Jossa och Karin på Ekohallen.

Annars har det inte hänt värst mycket idag. Har pysslat med några julklappar och så där.. gjort pizza och glott lite tv. Imorgon kommer ma och pa hem från Tyskland igen, så man kanske skulle göra en insats och dammsuga här hemma? Hade inte skadat. Hade inte skadat att plugga heller. Finns alltid en massa "borden".. jag borde göra det, och jag borde göra det.

Nu ska jag i alla fall krypa ner i sängen och läsa lite. Förmodligen med betoning på lite.. känner att ögonlocken har lite problem med att hålla sig uppe. Men säger god natt nu i alla fall!

Kommentera här: