Framtidshuvuden

Torsdag idag och min helg har börjat :) åtminstone så sett att jag inte kommer va i skolan förrän på tisdag nästa gång. Men har skrivit ihop min del till redovisningen vi ska ha nästa vecka. Och sen borde jag läsa igenom boken som tillhör redovisningen, och börja söka på nätet till min och Amandas uppsats.

Imorgon åker jag och Jannika till Jossa för att sen fortsätta till Helsingborg. Jossa har lurat med oss på att gå och lyssna och kolla på The Futureheads på The Tivoli. Men de verkar inte fy skam av deras musikvideor att dömma så det blir nog bra :) Förmodligen får det bli övernattning i Åstorp till på lördag.

På söndag eftermiddag åker jag, Jannika, Emma och Karin till Malmö. Jag tackade ja till det jag tidigare tänkt mig att aldrig göra. I'm so weak!! Damn! Men vi ska i alla fall agera fotomodeller för en dag i Turning Torso, det kan säkert vara en rolig upplevelse (tills man kollar på bilderna), och det går ju att komma undan med det i stort sätt gratis. Alltid trevligt att bli lite ompysslad :) Och för detta har vi allas vår kära Jennie att tacka! (troligtvis inte korrekt svenska i den där sista meningen?)

Få se, få se nu... möjligtvis mat nu, eller kanske klädprovning, eller läsning, eller... eller.. något annat kanske?!


The Futureheads - Hounds of love

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Skoj! Du får visa bilderna sen :) Hur har Jennie med det att göra förresten? (förutom att hon också har gjort det?) KRam!

Kommentera här: