Födelsedag II

Grattis Linnéa 21 år! <3


Om några timmar åker jag in till stan och hem till Linnéa för att fira födelsedagsbarnet, sen förmodar jag utgång till Grand om inte planerna har ändrats. Länge sen jag träffade mitt lilla hjärtegryn nu :)

Imorgon bär det av till Hovby för att fira bror (som fyllde år för nån dag sen) och svägerska (som fyller år i januari). Jag verkligen älskar släktmiddagar/kalas... jag anstränger mig verkligen här för att få det att låta som jag gör det, men jag vet inte om det funkar alltså...? Söndag blir det promenad med Jannika och Malin på förmiddagen och på kvällen blir det biografen i staden med Jannika och Ollebär, så får vi se om fröknarna hänger med eller inte.

Den delen av dagen som redan är genomliden borde jag nästan inte ens en gång nämna. Det börjar bli en aning patetiskt det här... Nog att jag kanske inte hade de bästa av bästa tankar om högskolan, men nu börjar man ju tröttna på allvar. Något fel måste det vara när en klass på ca 30 pers verkar ha missförstått kursen och dess innehåll helt, för jag har då inte hört en enda som har sagt något positivt om den. Lärarna har ju inte direkt många veckor på sig att rädda situationen heller. Tack och lov att det "bara" är en 15 poängs kurs och den snart är över! *suck*

Nej om jag kanske skulle ta och fixa presenten...

Kommentera här: