Vilken lättnad!

Idag fick vi svar från vår handledare, hon hade läst igenom hela vårt arbete och hon tyckte den var riktigt bra - hon använde till och med de orden: riktigt bra! Sååå skönt! Men lite konstigt samtidigt, för vi tycker inte alls att den känns så bra. Men vi får väl lita på henne, däremot vet jag inte om jag vågar lita på att vår examinator kommer vara lika snäll :S Fan vad nervös jag kommer vara på måndag!! Så imorron ska vi i alla fall fixa till det sista, ändra några ord och annan småskit. Idag blev det bara en kort visit från Jennie på cirka en timme, vi hade tänkt fixa allt sånt idag, men vår handledare hade inte svarat oss än... så det fanns inte så mycket att göra.

Så när Jennie hade åkt hem tog jag tag i Ericas födelsedagspresent, ska måla en tavla till henne också, eller rättare sagt: jag målar en tavla till henne också. Har kommit rätt långt. Ska väl egentligen mest fylla i och fixa till lite linjer och så. Men so far so good. Sen får vi väl se om lilla fröken bli nöjd med den :) Själva bilden har hon ju redan godkänt... men storleksmässigt och så där vet man ju aldrig!

Sista rycket imorron sen åker skiten in!! :D

Kommentera här: