Lördag idag, ...

Lördag idag, men det känns som söndag. Antagligen för att vi var ute igår... trött är jag i alla fall.

AU-fest och avsked av Emelie aka Miss Åland :) Nästan hela au-gänget samlat. Och lika trevligt som vanligt... men som vi sa igår: Det är alltid trevligare på förfesten.

Jag vet inte riktigt vad jag ska göra ikväll. Jag känner inte riktigt för att vara hemma.. men jag orkar inte riktigt göra något heller. Jag känner mig lite så där mittimellan idag.

Inspirationen rann ifrån mig när jag väl satte mig och skulle skriva nu också... så ja.. ni får avnjuta några bilder från igår istället :)


   



1) Stoffe och Jennie
2) Jag och Marie
3) Stoffe, Emelie, Marie och Andreas
4) Miss Åland

Imorron lämnar då Emelie Kristianstad för Åland. Vi kommer sakna dig här hemma vännen!! Men har vi vägarna förbi tittar vi inom ;)

Kommentarer:

1 Miss Åland:

skriven

Åh vad söt du är!!! Ni måste komma! Vad ska jag annars göra hela sommaren!?!??!?! KOoooooooOOOm!

Tack för att ni kom bortom igår! Means alot!!!

Puss o kram

2 Jennie:

skriven

Hej! Tack för igår... =) Får vi snart göra om.. =) Snart Fotboll med!! KRAM

Kommentera här: