sunny sunday

Har varit en mycket behaglig helg!
Fredag: Tog och cyklade bort till Jannika på kvällen, satt i soffan och drack lite vin och pratade om ditten o datten.
Lördag: Vi åkte till farfar i Brantevik, blev lite shopping och städning. Köptes bland annat lite bebiskläder till min nya kusin och min systers kompis aka familjens frisör Maries lilla flicka Mira. På kvällen kom Karin, Peter och Therese hit och vi slängde på lite kött på grillen och kollade på ishockeyn. (klockan 21.15 visade termometern på 19 grader)
Söndag: Har inte hänt mycket idag. Jag har läst, varit ute lite i solen nu på eftermiddagen, och ja.. inte mycket mer än det faktiskt.

Imorron är det dags för verkligheten igen. In till skolan och ha handledning för b-uppsatsen. Ska bli intressant och se vad våra opponenter och vår handledare säger.

Fick precis nya beställningar på tavlor av min syster. Så fyra tavlor jag ska ta tag i nu, en till min brorsdotter och tre till min syster. Trevligt när det kommer in önskemål, annars hade det aldrig blivit att jag satt mig ner o målat!

Later!

Kommentera här: