VFU-dag 11

Tredje och sista veckan nu då, jag har det jobbigaste avklarat och har hållt i två lektioner idag, ska ha en uppföljning sen också. Resten som jag är inblandad i har jag åtminstone med tösabitarna. Får väl hoppas att handledare tycker hon har sett tillräckligt mycket av min individuella ledarroll. Kändes som att det gick bra idag i alla fall! Svenska och musik... hade jag väl aldrig trott.

Efter praktiken fick jag springa en vända på staden för att leta upp en födelsedagspresent till mamsen från papsen, tänk att en badrock ska va så svår att hitta... och när man väl hittar en ser den för jävlig ut och kostar skjortan till på köpet. Men blev en brun på Hemtex i alla fall. Att hon kommer drunkna i den är väl en annan femma :P

Har hittat ett armband jag skulle vilja ge till min syster när hon fyller år, men det är ju så in i norden dyrt. Men samtidigt tänker jag att det ändå är 25 hon ska fylla.. men nej, det är på tok alldeles för mycket pengar. Men det är ju så jävla fint!! http://www.miaji.se/sidor/barafordig.htm Lite kär i det...

Hm... hade skrivit mer men när jag skulle publicera det så var jag helt plötsligt inte inloggad längre. Jaja.. var väl inget viktigt precis.

Till soffan och tv:n nu då!!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Ja det var en del pengar det där. Men fint! :)

Kommentera här: