liiiite stolt...

... över mig själv :) körde en 40-minutare på crosstrainern. Vet inte om det är att jag körde på lite mer än vad jag gjort de andra gångerna elller om det är för att jag fortfarande har lite förkylning kvar i kroppen. Men fan vad det tog! Haha såg fan ut som att jag legat o stekt i solen och bränt mig sönder och samman i ansiktet! Ok att jag brukar bli röd i nyllet när jag tränar... men det där var extremt!! Så får vi se om det blir något med den där promenaden sen nu när Emma inte mår så bra.

Har inte precis lagt ner så mycket tid inför redovisningen imorron, läser väl igenom det några gånger innan jag går och lägger mig sen. Känns inte som någon särskilt seriös redovisning... hoppas bara vi får bra respons på vår rapport! Måste säga att jag är jävligt nöjd med den! :D

Stockholmsbesöket får skjutas något på framtiden... vill åka upp så att både Jossa och Carro är lediga, och att jag kan va där längre än bara över just helgen. Sen om det är möjligt är väl en annan femma :S Jo, vi ska nock hitta nån vecka som passar :)

Annars har det väl inte hänt så mycket idag. Typ repris från gårdagen... och så är syster yster hemom en sväng.
Om det mot förmodan skulle hända något utöver det vanliga under resten av dagen får jag väl rapportera om det senare..

Glöm inte "So you think you can dance" på 5:an ikväll klockan 20.00... får ju bara inte missas! :P

Kommentera här: