god morgon världen

eller god morgon.. mer åt god middag hållet kanske.

Hemskans vad ljust det var på rummet när jag vaknade imorse, det blir så mycket ljusare när det är snö ute. Vackert med snö, men vill inte ha den nu!! Den skulle ju ha varit här i julas... och nu ska träden knoppa och blommorna blomma. Man ska kunna gå ut i en tjock tröja och sitta och värma sig i solen. Men jag får väl hoppas att vädernissarna vet vad de snackar om för en gångs skull när de säger att om en vecka kommer det vara mellan 10 och 15 grader här nere i Skåne. På tiden!!

Om man kanske skulle ta och försöka skissa lite på några alternativ till en möjlig tavla. Hade varit roligt om jag hade kunnat ge min syster en... hmm... Annars idag då? Finns skolgrejer som borde göras.. men jag tror det får vänta tills imorron och måndag.. jag vill ha en dag till utan något som har med skolan att göra. Så vad då.. mamma snackade om Hovby och staden. Får väl se vad det blir av dagen helt enkelt...

Ja så får det bli...

Kommentera här: