första dagen tillbaka...

Första dagen i skolan på tre veckor nu... det var väl som förväntat. Kul att träffa folket i klassen, mindre roligt att träffa lärare och lyssna på föreläsning. Men som sagt.. jag förväntade mig inte mer heller...
Vi ställdes inför ett lite dilemma också, förhoppningsvis ska det väl lösas på rätt sätt, men man kan ju aldrig vara säker. Känns en aning osäkert i och med att några av examinationerna liger i riskzonen för att påverkas. Men om det finns något uns av proffesionalitet (ehm.. svårt ord det där) så ska det aldrig få hända. Men när saker och ting inte går riktigt rätt till så får man väl försöka göra något åt det. Inte för att de kanske kommer ändra så mycket för vår del, men för de som kommer efter oss förhoppningsvis...

Projektrapportskrivning resten av veckan, jag tror bestämt att vi för en gångs skull måste köra järnet direkt. Vi har en liten tendens att glida in på andra ämnen :)
Ha! räknade förövrigt ut idag att det är 15 dagar kvar i skolan innan sommarlovet, alltså dagar då vi har föreläsningar/seminarier/redovisningar.. hur gött är inte det?! Desto mer arbete att göra hemma i och för sig, men jag kan själv bestämma när jag ska göra det... gäller det bara att hitta den där självdisciplinen som jag tappade nån gång för rätt så länge sen nu...

Ja vädret är väl inte dirket lönt att kommentera... ser ju annorlunda ut varenda gång jag kollar ut genom fönstert...  *suck*

Nu hörde jag nyckeln i dörren så nu äntligen blir det maaaat!! (bortskämd? jag?? nej klart inte :) )

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

haha.. en sak ska vi bestämma tillsammans iaf.. =) Och då gäller det att vi båda har diciplin.. Hmm.. Om vi nu ska skriva tillsammans.. Om du inte ångrat dig. =p KRAM

2 Marie:

skriven

Tack sugar :D

Kommentera här: