Well... I told you so!

Fast denna gången hade jag gärna sagt att jag hade fel faktiskt. Riktigt för jävla dåligt spelade dom igår! Sorgligt! Pinsamt! Lite spel a la Spanien matchen hade ju inte varit helt fel... Aja, skit i samma.. nu kan Sverige kanske återgå lite till det vanliga?

Har försökt spela lite på gitarren idag, men den är nog inte riktigt stämd.. eller så spelar jag riktigt för jävligt haha.. för så himla bra lät det inte iaf :) Men men... kan ju inte förvänta mig så mycket mer heller.

Midsommar imorron och just nu lutar det åt att hänga med föräldrarna till Brantevik. Blir jobb kl 7 på lördagmorgon så blir ett lugnt midsommarfirande för min del.

För övrigt skulle jag aldrig låta inredarna Simon och Thomas från tv3 göra om ens en gång en liten skrubb åt mig... Nej tacka vet jag Room Service!

Hoppas det inte regnar på er imorron! Glad midsommar!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

GLAD MIDSOMMAR på dig också :) Ha en fin kväll och bli inte så full som du brukar ;)

Kommentera här: