Grattis

Idag fyller jag 22 år och 1 dag, grattis till mig! :P

Blev en tripp in till staden igår med mamsen, skulle handla på Maxi och upp i Challes lägenhet och hämta min present från la familia - en gitarr!!! :D Nu har jag ingen ursäkt längre... :) Det blev också en visit på Stadium, för Challe jobbade, så jag gick där ifrån med ett bar byxor/shorts, lite rea och personalrabatt... det sitter aldrig fel det! Så gitarr av mutter, vater och schwester. Pengar, skålar och glas av farfar och mormor. Två efterrätts-/glasskålar av Emmsan och trosor av Jannika. Idag kommer broren med familj på middag, och syster också givetvis.

Jag hade finbesök av Jannika och Malin igårkväll också. Mycket trevligt måste jag säga :) Jag och Jannika kollade på Sverige-Spanien matchen, vilken jag hade klarat mig rätt bra utan att se så här i efterhand, och sen anslöt Malin. Så vi delade på en flaska vin, åt vindruvor, melon och chips. Hade lite catching up to do om lite allt och inget. Så vid tre-tiden kom jag väl i säng.

En underbar födelsedag :) Tack familj och vänner!!

Kommentarer:

1 Jennie:

skriven

Hahaha... Nu kan vi ju spela tillsammans.. =) kram

Kommentera här: