*gäsp*

Helgen kom och gick. Resultatet blev lunch med Karin på Ko-san på lördagen som följdes av en svettig promenad ut till Gamlegården med Peter, där vi sedan blev upplockade av hans kompis för att åka ut till Ivö. På Ivö bjöds det på "trädgårdsfest" med livemusik, gratis mat och dryck. Stämningen dämpades väl lite pga vädret men det var mysigt för det. Sen fick jag en dos av nattbussen till Åhus under Kristianstadsdagarna. Det är alltid en upplevelse. Som tur var så hamnade jag på förstärkningsbussen som inte ens en gång blev fullsatt. Men likväl så innehöll bussresan både allsång, spyor och snorkråkor. Spyan hamnade tack och lov utanför bussen, så lite vett fanns tydligen kvar i killens skalle. Men kvinnan framför mig var mindre mysig när hon satt och petade näsan och stoppade in i munnen. Myyyysigt! Åh, jag kom på en sak! Det kanske var det den hulkande killen såg! Det skulle gjort det lite mer acceptabelt liksom...

Får väl se om det blir några fler Kristianstadsdagarna-besök... på fredag antagligen i alla fall, med Emma. Och kanske Jannika. Imorgon blir det kanske bio också, så då blir det ju oundvikligt att ta sig in till stan då. Eller.. ja, inte riktigt, men nästan.

Andra jobbeveckan har kickat igång nu. Hyfsat lugn dag så jag kunde sticka hem en halvtimme tidigare.. hade kunnat sticka ännu tidigare också... men räcker med att förlora en halvtimme.. Jobb imorron sen ledig onsdag.

Well anyways... ska gå o böla ikapp med deltagarna i Extreme homemakeover nu. Jag är nog lite blödig...

Åh ja. Grattis i efterskott till Karin som fyllde 22 i fredes och grattis till Kristoffer som fyller 22 år idag!

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

Tack finaste.

2 Jennie:

skriven

Risken finns.. =( Men jag har regnkläder.. =) haha.. Kram

3 Anonym:

skriven

SNORKRÅKOR??? HAHAHA! det är ju värre än en spya!

4 Anonym:

skriven

torsdags kväll?

Kommentera här: