Lillördag

Jag sa ju att jag inte var särskilt bra på det här med biobesöken, de sker alldeles för sällan. Men nu har jag försökt o ta igen lite. I torsdags förra veckan var jag med Karin, Peter, Emma och Björn och kollade på Narnia och i måndags så var jag och kollade på The dark Knight med Jannika, hennes bror, hans flickvän och några vänner till dom. Så två biobesök inom fem dagar tycker jag ändå är rätt bra jobbat. Och bra filmer lyckades jag också pricka in ;)

Antalet jobbedagar kvar börjar minska. Efter denna veckan har jag bara två veckor kvar att jobba, det betyder alltså att jag bara har tre veckor kvar innan skolan börjar :S En veckas ledighet har jag... jag hade inte tackat nej till lite mer?!

Jag har nog slagit något slags rekord med mina strandbesök också. Förra sommaren, eller om det var sommaren innan det var jag bara på stranden en gång! (skäms på mig!) I år har jag varit där hela tre gånger! Men bara badat en gång... får se om jag bättrar på de siffrorna nu under kommande dagar. Precis just nu hade det varit skönt att slänga sig i havet (vilket jag antagligen inte hade tyckt när jag väl hade gjort det).

Meeen.. det får bli en annan gång för nu ska jag alldeles snart köra in till Karin. Köpa lite mat, laga lite mat, äta lite mat, och sen får vi se vad som händer! Linnéa ringde precis också o fråga om jag ville komma till Färlöv o grilla - kunde du inte frågat tidigare!!! Åh... saknar min lilla plommongurka... 

Nähä jaha.. 

Ha en trevlig kväll!  

Kommentera här: