VFU-dag 2

Andra dagen på praktiken idag, flöt väl inte på lika bra som det gjorde idag. Fick i och för sig sovmorgon och började inte förrän halv tio, men sen var man inte hemma förrän efter fem heller. Har varit en rätt stimmig och rörig dag också, så just nu känner jag mig rätt färdig. E. var hemma idag också med maginfluensa, inte nog med att hon är förkyld så ska hon åka på det med stackaren. Så vi får väl se om hon dyker upp imorgon eller inte, hade väl varit bäst för hennes del om hon kommer, men bättre om hon inte gör det för vår del. Jag vill verkligen inte åka på skiten nu, inte när det är praktik och jag har klarat mig undan flunsan de senaste åren. Ska iväg och åka skridskor på torsdag också! Senast jag åkte var i ettan eller tvåan på gymnasiet, så ett antal år sen.

Så var det väl planering och förberedelse som gäller nu då.... Inga märkliga graviditeter inatt förresten ;)

På återseende

Kommentera här: