ha!

Lovet hade ju knappast kunnat starta bättre! Lämnade skolan trött och uttråkad, och ville mest hem. Men skulle möta upp mamma i stan och kanske även Jannika. Blev några vändor i några affärer och sen mötte vi upp Jannika på H&M. Utbytte lite kramar och några ord innan våra vägar tyvärr skildes åt igen. Innan vi åkte hem gick vi inom Telia för att höra om de trodde de fanns något man kunde göra åt min mobil som under de senaste månaderna hållt på att bråka med mig genom att hänga sig etc. Det slutade med att jag gick där ifrån med en usb-kabel utan att ha hostat upp en enda krona. Tänk de finns en del trevliga människor där ute :) de hade en kabel som låg och skräpade i en påse bak på lagret som blivit kvar när nån tjuv varit framme. Så försäljaren tyckte att den kanske kom till bättre användning med mig som tidigare varit utan usb-kabel till mobilen. Man kan ju inte annat än att tacka och ta emot!! Så nu ÄNTLIGEN har jag kunnat föra över bilderna från mobilen till datan. Kvaliten kan ju diskuteras but i lika them anyway! :)

Nu när jag satte mig vid datan och gick igenom inboxen fanns där ett glädjande mail. Äntligen ska jag få min efterlängtade Angus and Julia Stone-skiva som jag beställde för mer än en månad sen!

Så jag skulle vilja sammanfatta min första dag på lovet som rätt hyffsad ;)

Kommentera här: