Sömning fredag

Jag kommer nog aldrig förstå hur man kan bli så slut av att gå två, tre dagar i skolan. Det är ju ingenting egentligen...hur fan ska det gå när man väl ska ut och jobba? Måndag till fredag hela dagen lång. Hela dagar med små barn dessutom som suger musten ur en. Det räcker med att jag spenderar några timmar på förskolan sen är jag död resten av dagen. Bådar inte gott det här! De senaste dagarna har jag varit sinnesjukt trött... hade kunnat somnat för länge sen.

Hittade precis en perfekt bild att göra en tavla av! Till mig själv till och med :) Hade jag inte varit så trött hade jag satt mig och börjat måla på direkten. Men känns som att jag har några andra projekt som behövs göras klara innan jag kör igång med nästa.

Fick våra betyg på våra individuella situationsanalyser från förra kursen idag. Och tydligen stämde känslan jag hade när jag lämnade in uppgiften :) känns extra bra med tanke på att jag valde att inte få den kommenterad utan att fortsätta utveckla den utan istället för att få reda på vad som var rätt/fel med den och sen göra en ny analys. Nu hade det bara varit trevligt om man kunde få det sista betyget i den kursen också, och om de kunde fixa mitt betyg från inriktningen. Vore på tiden. Och nu när man tänker på det hade det varit rätt trevligt att veta hur man ligger till på ett ungefär i kursen man läser nu. Men har nog slutat med att ha några förväntningar överhuvudtaget när det kommer till denna kursen. Redovisningen idag gick förövrigt bra, sa vad jag skulle säga utan några större misstag och förhoppningsvis var det inte allt för många som fattade att jag, och övriga gruppen, inte hade någon koll på vad det var vi snackade om.

Härnestadbesök imorgon med allt var julbak innebär!

Kommentera här: