Soooova!

Har varit en lång skoldag idag (jag vill här påminna om att allt är relativt), 10-16 med endast föreläsningar. Men vi överlevde det också, vi som stannade hela dagen vill säga ;) Eller kanske ska säga vi som dök upp över huvudtaget. Så idag har det inte hänt mycket mer än så egentligen. Har i stort sett kommit hem och ätit, och försökt komma nån vart med en viss julklapp. Påminn mig nästa år att vara ute lite mer i god tid om jag ska ge mig på något sånt här igen. Tar ju en evighet! Kan åtminstone glatt konstatera att antalet julklappar kvar att införskaffa ser förvånansvärt lågt ut. Det är då inte många gånger jag har kunnat säga det så här pass tidigt. Eller tidigt kanske det inte är.. inte långt kvar till jul ju :S

Och där tog det stopp...öhm.. god natt?

Kommentarer:

1 Marie:

skriven

och så fick du träffa mig? :)

huga, ända till fyra! vi gick hem strax efter ett. ibland men bara ibland är det skönt att skriva examensarbete. jisses vad less jag är på det nu.

2 jennie:

skriven

Haha,,, ja, fyra är rätt så länge.. =) men nu har jag jullov (skryter lite) ;o) KRAAAM

3 jennie:

skriven

ja, iblana har jag det bra.,... =)

4 jennie:

skriven

mmm, ibland har jag det bra.. ;o)

Kommentera här: