Fre.. nej torsdag var det ja..

Vad är det med denna dagen? Jag är så satans trött så det är inte sant! Vill bara krypa ner i sängen och inte vakna igen förrän lördag. Jag kan ställa upp på att hoppa över morgondagen, klarar mig rätt bra utan det faktiskt. Vill inte redovisa :(

Precis hemkommer fråm Amanda, vi har väl fått lite gjort idag i alla fall. Vi har åtminstone koll på vad den andra har gjort så här långt. Och det är väl alltid något. Känns som att det skulle kunna gå att bli klar med uppsatsen innan jul också. Kanske. Tänk vad skönt det hade varit att inte ha något hängandes över sig över jul. Kunna släppa skolan helt för några dagar.

Får väl ta tag i redovisningen då... har en känsla av att det inte skulle hjälpa om jag ställde mig mitt i rummet och hoppade och grät och skrek "jag vill inte!".. kanske om jag till slut lagt mig ner på golvet och sparkat.. Jag får nog ta och överväga det...

Kommentera här: