Flitens glöd

Idag har minsann och dar jag och Amanda varit effektiva! Känns som att man kan ana ett slut på den här uppsatsen. Åtminstone fram till på tisdag när vi ska ha uppsatshandledning :S Det tog ordentligt på krafterna idag med uppsatsen må jag säga.. I mitt huvud ligger jag redan i sängen och sover..det är bara det att kroppen inte riktigt har hunnit med.

Får åka in tidigare till skolan imorgon och försöka hitta någon som kan hjälpa mig med mitt betygtjafs. Hoppas de är mer tillgängliga in real life än på telefon i alla fall... fast är väl inte helt övertygad på den punkten... av någon anledning..

Åh det var en stackars kise här hos oss imorse. När mamma skulle ut i garaget satt han på vår trapp och försökte komma in. Vi öppnade dörren så att det var en liten springa och gud vad han kämpade för att komma in! Och innanför dörren sitter Elvis och fräser och Presley är mest framme och nosar och undersöker. Stack ut handen och sötnosen var så kelen så den visste inte vart den skulle ta vägen. Jag var till och med tvungen att gå ut andra hållet för att undvika att katten som inte tillhörde oss kom in och katterna som tillhör oss stack ut. Mamma berättade att den hade stannat kvar ett rätt bra tag och suttit utanför dörren och jamat medan Elvis satt på insidan och jamade tillbaka. Hoppas att den hittade till sitt rätta hem till slut!

Nej nu ska jag krypa ner i min sköna säng och hoppas att det dröjer rätt så länge tills alarmet ringer!
Sov gott och dröm sött!

Kommentera här: