vatten, vatten, bara vanligt vatten...

Nej nej nej, inte göra ont i halsen... men bara när jag sväljer.. det är borta imorgon. Det är borta när jag har ätit glass? Mmm...det tror i alla fall jag. Glass är lösningen. Hoppas att vanlig vaniljglass duger... hade förmodligen gjort susen om det varit chokladglass (speciellt Chocolate therapy)...men det står vaniljglass på glassförpackningen i frysen. Osis...

Idag var det sista (?) jobbedagen på Furuboda, möjligt att jag får rycka in nästa helg eftersom en av de ordinare har åkt in på sjukhuset. Känns dumt att neka då även om jag sååå mycket hellre hade varit ledig och haft en hel vecka ledigt innan skolan. Men de ska väl gå detta också.

Igår var vi i Helsingborg hos min farbror. Min lilla kusin Natalie skulle döpas. Så lördagen var kyrka, mat i massor (en kompott av smörgåstårta och thaimat), och en massa thaitjatter. Det hade varit rätt intressant att veta vad dom snackade om... Förklaringen till thaitjattret är att min farbrors fru är thailändska och en hel hög av thailändska väninnor till henne var också på dopet/middagen. Den där lilla Natalie är helt underbar, hon är så snäll och söt. Kunde knappt slita ögonen från henne :) Vilken kaluffs hon har på huvudet! Och sina mörkbruna ögon. Och det där leendet :) - bedårande!!!

Imorgon ska jag vikariera på förskolan igen, 9-17.30. Vi kan ju alltid hoppas på att jag kan gå hem tidigare imorgon också! Och vi kan alltid hoppas på att jag slipper stänga själv!

Nu ska jag äta inte-choklad-glass och gömma mig från regnet i källaren!

En sak till....

GRATTIS PÅ 21-ÅRSDAGEN EMELIE!!

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

nah, vad ni är söta då!!!:)

nu får jag dricka lovligt i us med!;)

Kommentera här: