Back on track

Magen återställd och allt är som vanligt igen. Trevligt att kunna äta ordentligt igen!

Karin tyckte jag uppdaterade här lite dåligt så får väl göra något åt det då!

Återstår fyra jobbedagar nu, två dagar på Furuboda och två dagar som vikarie på förskolan där jag gjort min praktik. Hade kunnat blivit lite jobb på lördagkväll också då grannen kom och frågade mig om jag kunde sitta barnvakt, but no can do eftersom det är dop i Helsingborg på lördag. Min lilla kusin Natalie ska döpas. En bedårande liten varelse :)
Men på måndag kväll börjar min så kallade semester då då. Är inte riktigt säker på när skolan börjar sen - förstå mig inte riktigt på mitt schema :S

Har jobbat idag, skönt med lite lättstädade rum för en gångs skull...kunde väl varit så alltid?? Efter det blev det en paus hos Emmas hästar på vägen hem. Det var väl vad min dag har bestått av, när jag kom hem blev det OS på tv:n och bläddra i mammas Allerstidning, och en liten tupplur på kökssoffan på det ;)
 
I övrigt har det väl inte hänt så mycket den senaste tiden... Har varit jobb,  kollat lite film med Emma, och ja just det... var ju i Göteborg i lördes och kollade på Mamma Mia. Mycket bra, men förväntade mig ändå mer... ska bli intressant att se filmen sen, har en känsla av att jag kommer gilla den bättre??

Hm... ja detta är väl anledningen till att de var ett tag sen jag skrev sist.. har inget att skriva :S
Well well... har inget mer på hjärtat denna gången... förutom:

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN JOSSA!!!

Kommentarer:

1 jennie:

skriven

haha.. tack.. nej, det har jag inte.. men bakgrundsfärgen gör nog en del.. =) ses nästa vecka?? kram

Kommentera här: