*pust*

Lätt slut nu! Men orkar inte riktigt gå och lägga mig :P

Har varit en Challe-helg denna helgen, var alltså på staden med henne i fredes, igår så hade hon som sagt 25-årsfest så det stod härliga till (för vår del bestod kvällen mest av väntan och brända popcorn, men det var trevligt för det :)), och idag har det varit kalas här hemma för henne. Så för att summera helgen: Challe och städ.

Och för att besvara Maries fråga: Hon sa att hon tyckte om dom, och hon har inte riktigt kommit över hur pass lik hon tyckte tavlan var henne :) Hon verkar nöjd, så då är jag nöjd :P

Imorron ska jag och Jennie hugga in på arbete med b-uppsatsen. Söka fakta och försöka komma fram till en frågeställning. Skönt att kunna styra över tiden själv och inte behöva passa en massa tider och skit. Ja förutom deadlinen när uppsatsen ska in givetvis.

Nähä, nu ska jag banne mig ta och förflytta mig till sängen, får upp hyfsat tidigt imorrn så jag hinner duscha innan jag ska in till staden och möta upp Jennie.

Sov gott och dröm sött! Och glöm inte borsta tänderna ;P

Kommentera här: